סבי המאור עיניים מכר את חלקו בעולם הבא ב-300 רובל

    במעשה בניית המקוואות הללו ובפעילות הקירוב החשובה בעניין אצל אחינו בית ישראל שאינם שומרי תורה ומצוות אתם מביאים את הברכה הגדולה ביותר לעם ישראל. זוהי השמירה הטובה והמיוחדת שיש
    צבי הדס 2 Comment on סבי המאור עיניים מכר את חלקו בעולם הבא ב-300 רובל

    "נושא הקמת המקוואות הוא ממש בנפשי" • "סבי בעל ה'מאור עיניים', הגאון הקדוש, רבי מנחם נחום מטשררנוביל, שהיה מתלמידיו של המגיד ממזריטש ,היה מכתת רגליו יומם ולילה למען הקמת מקוואות"

    במעשה בניית המקוואות הללו ובפעילות הקירוב החשובה בעניין אצל אחינו בית ישראל שאינם שומרי תורה ומצוות אתם מביאים את הברכה הגדולה ביותר לעם ישראל. זוהי השמירה הטובה והמיוחדת שיש
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוך כל רצף האירועים לשם כך הגיע מרן האדמו"ר שליט"א למסע ההיסטורי בארה"ק, זכו ראשי ארגון 'טהרת הבית' להיות נוכחים במעונו שעה ארוכה. ולא בכדי. "נושא הקמת המקוואות הוא ממש בנפשי" סח בפניהם כ"ק האדמו"ר שליט"א, "סבי בעל ה'מאור עיניים', הגאון הקדוש, רבי מנחם נחום מטשררנוביל, שהיה מתלמידיו של המגיד ממזריטש ,היה מכתת רגליו יומם ולילה למען הקמת מקוואות".

    בחרדת קודש הוסיף כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א את הסיפור שיירשם באותיות של זהב בדברי הימים של הארגון: "בעירה נידחת שלא היה שם מקווה בכלל, דאג רבות המאור עניים זצוק"ל על שאין מקום טהרה לאנשי היישוב עד שמכר את חלקו בעולם הבא תמורת 300 רובל כדי שיוכל לבנות במקום מקווה".

    במשך השעה ארוכה שישבו סביב שולחנו דנו רבני הארגון עם של כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א בנושאים ההלכתיים וההשקפתיים של פעילות הארגון. בדבריו אמר כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א כי "במעשה בניית המקוואות הללו ובפעילות הקירוב החשובה בעניין אצל אחינו בית ישראל שאינם שומרי תורה ומצוות אתם מביאים את הברכה הגדולה ביותר לעם ישראל. זוהי השמירה הטובה והמיוחדת שיש".

    לקראת סיום הביקור, ביקש כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א להיות שותף בזכויות הארגון והעניק ליו"ר הארגון תרומה מכובדת ביותר כדי "לזכות להיות שותף לשלוחים הנאמנים של עם ישראל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נראה לי הגיוני לכתוב האדמו"ר מאיפה…
      בתוך הכתבה.
      חוץ מהאדמו"ר שליט"א וכ"ק שהוזכר המון פעמים עד סוף הכתבה לא הבנתי במי מדובר.